Sunday, May 10, 2015

SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum....
Wahai semua saudaraku yang berada di mana-mana sahaja. Saya menjemput anda untuk sama-sama mencari dan menikmati kerezekian dari alam ghaib. Sudah tentu ramai yang bertanya kepada saya apa itu kerezekian alam ghaib? Jawabnya, selain alam kita, terdapat alam dari dunia ghaib yang sememangnya boloeh kita usahakan untuk mendapatkan rezeki. Sudah ramai yang berjaya dalam bidang ini. Namun begitu, ianya bukanlah semudah seperti yang disangkakan. Ia memerlukan ilmu yang luas disamping dengan keyakinan, keteguhan hati dan kesabaran. Saya amat berbesar hati untuk memimpin dan mengajak anda bersama-sama dengan saya dalam pencarian rezeki dari alam ghaib.


SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MENCARI GURU SILALAH HUBUNGI SAYA DENGAN MENELEFON ATAU WASS UP   0145457382







No comments:

Post a Comment