Tuesday, June 23, 2015

Buyung Tembaga, Duit Yasin Sembilan Kaabah, Teko Aladin.

Ada barang yang boleh anda cari tanpa memerlukan keindahan atau berkhodam sebagaimana barang yang lain. Buyung Tembaga merupakan barang yang boleh didapati. Buyung itu mesti berleher lurus , pada mulutnya seperti botol. Leher dan mulut sama. Berbentuk bulat dan mesti tidak cacat atau lekuk. Pernah tak anda menonoton filem P Ramlee iaitu Sumpah Orang Minyak? Raja Bunian berjaya menangkap Orang Minyak dalam apa? Ya...dalam buyung tembaga.
Maka, carilah Buyung Tembaga ini untuk guru membuat persembahan. Buyung mesti kelihatan seperti dalam filem Sumpah Orang Minyak. Setelah membuat persembahan, hasilnya amat lumayan dan tinggi sampai ke anak cucu pun anda akan senang.

Selain daripada itu, anda juga boleh mencari duit Yasin 9 Kaabah. Duit ini mesti sebesar duit 50 sen dan berwarna Perak. Sebelah depan tulisan Yasin 9 manakala sebelah belakang gambar Kaabah dan ada 7 bintang di atas langit.

                  Duit Yasin 9, Kaabah dan 9 bintang. Berwarna perak sebesar 50 sen.

     Berikut, anda juga boleh menjalankan proses kerezekian alam ghaib dengan menggunakan Teko Aladin. Teko Aladin hendaklah daripada tembaga dan tidak mahu ada apa apa unsur besipun. Teko Aladin juga tidak boleh bercorak.


1 comment: