Tuesday, June 23, 2015

Rantai Babi dan Cemara Babi

Sebut namapun dah tahu bahawa rantai babi mahupun cemara babi itu adalah barang yang dari segi syariat adalah tidak boleh disentuh dan perlu disamak. Tidak semua guru yang mahu memproses barang ini. Ada guru yang tidak kira apa jenis barang itu, adakah khodam beragama Islam atau tidak dan barang itu boleh diproses. Manakala ada guru yang meletakkan syarat bahawa hanya barang yang suci yang boleh diproses.

Rantai babi mahupun cemara babi memang ada banyak permintaan jika anda hendak menjual barang tersebut. Pokoknya, barang itu mesti kebal umum atau sekurang-kurangnya kebal kulit. Kebal umum maksudnya, kebal sampai potong rambut tidak akan putus, manakala kebal kulit hanya kebal pada kulit dan jika dipotong rambut akan putus. Ini bergantung kepada kekuatan barang tersebut. Kalau kebal umum, harganya tentu lebih mahal daripada kebal kulit. Jika hendak proses, barangan kebal umum juga akan memberikan hasil yang melebihi kebal kulit.

Rantai babi memang kebal. Ada orang menggunakan rantai babi ini untuk menguasai orang lain agar tidak ditentang dan dikhianti orang lain. Segala percakapan pemilik rantai babi akan didengari orang lain. Bashkan boleh menundukkan orang atasan. Rendaman air rantai babi sahaja akan memberikan kekebalan selama 40 hari jika sesiapa terkena air itu. Rantai babi ini boleh memberikan kekebalan kepada pemiliknya sampai potong rambut tidak putus, ditembak tak lut dan boleh masuk ke alam ghaib untuk mengambil dana. Ini kerana rantai babi ini dijaga oleh makhluk halus.

Kelemahan bagi pemilik rantai babi ialah kulit akan tersa sangat gatal dan tidak boleh melintasi lautan. Jika melintasi lautan, kekebalannya akan hilang. Jadi, lebih baiklah anda gunakan untuk proses ataupun jual. Harganyapun jutaan ringgit. Kalau digunakan untuk pakaian, adalah sangat tidak sesuai untuk yang beragama Islam. Takut nanti terlalu taksub hinggakan akidah tergugat.


26 comments:

  1. Assalamualaikum tuan! Baru saya tau kewujudan benda-benda mistik mcm ni. Harap mereka-mereka yang terlibat segeralah bertaubat. Yang dah ada segeralah dibuang, jangan diwariskan ke anak cucu. Ini saja secebis ingatan dari saya buat semua yang sampai ke page ini.

    p/s: Pendapatan sampingan bersama ARBA Network:
    http://jangansusahhati.blogspot.com/2015/04/arba-network-pasca-perlaksanaan-gst.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog ini tidak menyarankan untuk disimpan atau digunakan rantai atau cemara. Blog ini menyarankan sesiapa yang memiliki agar menjual sahaja kepada pembeli yang bukan Islam. Begitu juga barang kebal yang lain untuk dijual sahaja mahupun diproses. Sesiapa yang berjumpa saya, memang saya suruh mereka membuang pakaian kekebalan yang mereka amalkan. Ramai orang yang memiliki barang ini. Penerangan saya berdasarkan orang menggunakannya dan bukannya menggalakkan menggunakan....harap para pembaca memahami sepenuhnya. Sebab itu, ada orang yang berjumpa dengan saya memiliki barang ini, saya suruh dia jual kepada orang yang bukan Islam. Saya juga pernah merawat orang yang mengamalkan ilmu ini untuk membuang JIN tersebut.

      Delete
  2. contact saya kalau ada mau dibuang kepada orand bukan islam.

    ReplyDelete
  3. apa apa saja barangan mistik yang saudara saudari tidak mau , tolong contact saja saya . email yxtesb@yahoo.com.sg

    ReplyDelete
  4. sekirany msh de lg barangn kebal umum, tlng tuan mklumkn sy.

    ReplyDelete
  5. Ok saya akan maklumkan. Sila beri no tel

    ReplyDelete
  6. salam.. sekiranya tuan mandraguna de info barangan kebal umum atau samurai putus paku, tlng mklumkn sy di bursatokek@gmail.com. trimakasih

    ReplyDelete
  7. salam.. sekiranya tuan mandraguna de info barangan kebal umum atau samurai putus paku, tlng mklumkn sy di bursatokek@gmail.com. trimakasih

    ReplyDelete
  8. Saya ada rantai babi...nk jual hubungi saya 0133443419

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lg x rantai babi tu...kalo ada whsap sy 0136503613

      Delete
  9. Saya ada samurai...nk jual...hubungi saya 0133443419

    ReplyDelete
  10. Saya ada samurai...nk jual...hubungi saya 0133443419

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Kalau ada barang bertuah nak di maharkan hub saya telp 082288992573

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. Saya ada rantai babi untuk dijual..hubungi sy 01112229600

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade lg tak rantai tu klu ade whatsapp 0173776423

      Delete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Sy ada cemara babi untuk dijual,, berminat silat whatsapp sy di 0129545448

    ReplyDelete
  17. aku slalu jgk dok cri bnda2 mistik gni sb dok follow org bomoh no.ekor.. tp skrg aku jmpo benda yg lebih kuat smua tu,iaitu doa.rupa nya yg aku kumpul slama ni hnya lah besi2 buruk.

    ReplyDelete